Datum | Activiteit |
---|
18-06-2021 | Nieuwe eigenaar type: particulier. Voertuig geregistreerd door particulier. |
14-04-2021 | Nieuwe eigenaar type: particulier. Voertuig geregistreerd door particulier. |
24-12-2020 | Gekeurd in Nederland |
27-11-2020 | Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door autobedrijf. |
26-11-2020 | Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door autobedrijf. |
26-10-2020 | Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd als leasevoertuig. |
09-12-2019 | Gekeurd in Nederland De volgende onderdelen zijn hierbij noodzakelijk gerepareerd: - Drager/bevestigingsmiddel van voering raakt trommel/schijf
|
Na afloop van iedere Algemene Periodieke Keuring (APK) wordt er een keuringsrapport uitgegeven welke alle details bevat. Adviespunten zijn gebreken die nú nog niet tot een afkeuring leiden, maar die wel binnenkort moeten worden vervangen of gerepareerd. Als het voertuig is afgekeurd is, staan er afkeurpunten op het rapport. Reparatiepunten zijn onderdelen die noodzakelijk vervangen zijn tijdens de keuring om tot een positief resultaat te komen. CARFAX stelt al deze gedetailleerde punten ter beschikking in haar rapporten. Oudere reparatieadviezen die niet terugkeren in een daaropvolgende keuring, mogen als gerepareerd beschouwd. |
28-11-2018 | Gekeurd in Nederland De volgende onderdelen zijn hierbij noodzakelijk gerepareerd: - Band onvoldoende profiel
- Drager/bevestigingsmiddel van voering raakt trommel/schijf
|
19-10-2016 | Nieuwe eigenaar type: rechtspersoon. Voertuig geregistreerd als leasevoertuig. |
27-09-2016 | Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door autobedrijf. |
31-03-2016 | Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door autobedrijf. |
10-12-2015 | Geregistreerd in Nederland met kenteken HP919G Nieuwe eigenaar type: autobedrijf. Voertuig geregistreerd door autobedrijf. |
Gebaseerd op data die is gekoppeld aan 18 Europese landen en Noord-Amerika